Thursday, August 20, 2015

U Babiše účtenku nedostanete

Na cyklistické akci v Chuchli nedostanete účtenku za párky v rohlíku od Agrofertu ani na požádání, což je mimochodem v rozporu i s dnes existujícími zákony.

 

Je jasné, že argument prodavače, že vydávání účtenek v podobných situacích je ohromná práce, se evidentně zakládá na pravdě. Zatímco dnes může podobný zaměstnanec bez problémů prodávat párky v rohlíku, v případě podobných útržků by byla zapotřebí schopnost ovládat stroj a rozumět mnoha aspektům účtenek i rychlé připojení k Internetu, které na mnoha podobných akcích a místech může být problémem. Navíc účtenky mohou vést k administrativním problémům, kvůli kterým by vedoucí měl opravdu být vždy nablízku. Povinné pokladny by v takových případech výrazně zdražily zboží, a tím snížil zisky (buď tak, že se prodejce smíří se sníženým ziskem, nebo proto, že zvýší cenu a zisk se sníží proto, že poklesne poptávka). Pro mnoho živnostníků by taková extra zátěž byla likvidační.

2 comments:


  1. Dobrý den, líbí se mi váš blog, brzy zveřejněte příspěvek !!!

    ReplyDelete
  2. ahoj přátelé, chci jen využít této příležitosti a poděkovat tomuto skvělému půjčovateli, panu Ben leemu, který mi pomohl s půjčkou, velmi jsem potřeboval 7 000 000,00 USD, takže jsem byl představen panu Benovi Leeovi, půjčujícímu důstojníkovi, takže jsem kontaktoval jeho e -mail a já dostal částku půjčky 7 000 000,00 USD, poradím každému, kdo potřebuje půjčku, kontaktovat e-mail: 247officedept@gmail.com nebo můžete svůj WhatsApp získat prostřednictvím +1-989-394-3740.

    ReplyDelete